Често задавани въпроси (FAQ)

Може ли да заменя обувки с други, които съм купил/ла от вас?

Да, разбира се, можете да направите и замяна за друг размер или модел. Ако сте взели обувките вкъщи и след проба разберете, че не сте уцелили размера, направете нова поръчка с правилния размер от barefootheaven.bg, като отбележите плащане с наложен платеж. Веднага след като получим върнатия чифт, ще ви изпратим новия. В този случай също е нужно да попълните формуляра. Транспортните разходи по връщането са за ваша сметка, а новият чифт се изпраща за наша сметка.

 

Връщане и замяна

 

Можете да върнете закупената стока в рамките на 14 календарни дни и ще ви бъде възстановена пълната заплатена сума. Транспортните разходи по връщането са за сметка на клиента. Моля, не изпращайте пратката с наложен платеж, защото няма да бъде приета. Върнатите стоки трябва да са в изряден търговски вид, включително и торбичката или кутията, в която сте ги получили. Обувките не трябва да имат следи от носене и прегъване по кожата. В пратката трябва да сложите и бележката от куриера за пощенски паричен превод, която е вашето доказателство за покупка. Сумата се възстановява в рамките на 14 дни по банков път.

 

Ако желаете да върнете стока, моля, попълнете формуляра за връщане. Занесете пратката в удобен за вас офис на Спиди и я изпратете до:

офис на Спиди Пазара гр. Айтос
за Беърфут Хевън (Саша Вълчева), 0879338038.

 

Разбира се, можете да направите и замяна за друг размер или модел. Ако сте взели обувките вкъщи и след проба разберете, че не сте уцелили размера, направете нова поръчка с правилния размер от barefootheaven.bg, като отбележите плащане с наложен платеж. Веднага след като получим върнатия чифт, ще ви изпратим новия. В този случай също е нужно да попълните формуляра. Транспортните разходи по връщането са за ваша сметка, а новият чифт се изпраща за наша сметка.

 

Предлагате ли безплатна доставка?

ДА! Доставката е безплатна до офис на Спиди или до адрес при поръчки на стойност над 200 лв. За поръчки с по-ниска стойност, цената се определя спрямо тарифата на Спиди.

Кога ще бъдат изпратени босите обувки?

Поръчките се изпращат на същия или на следващия ден, освен ако не е отбелязана доставка 7-14 дни, при което обувките се поръчват по заявка от производителя.

Мога ли да върна босите обувки, ако не са ми удобни или не съм уцелил/ла номера си?

Да, можете да върнете закупената стока в рамките на 14 календарни дни и ще ви бъде възстановена пълната заплатена сума. Транспортните разходи по връщането са за сметка на клиента. Моля, не изпращайте пратката с наложен платеж, защото няма да бъде приета.

 

Ако желаете да върнете стока, моля, попълнете формуляра за връщане. Занесете пратката в удобен за вас офис на Спиди и я изпратете до: офис на Спиди Пазара гр. Айтос за Саша Вълчева, 0878352382.

Ако обувките са носени и имат следи от употреба мога ли да ги върна?

Не, върнатите стоки трябва да са в изряден търговски вид, включително и торбичката или кутията, в която сте ги получили. Обувките не трябва да имат следи от носене и прегъване по кожата.

Как и кога получавам възстановяване на сумата за върнатите продукти?

Сумата се възстановява в рамките на 14 работни дни по банков път. Моля, научете повече за нашата политика за връщане.

Как да измеря правилно крака си, за да избера точния номер боси обувки?

Измерете и двата си крака като стъпите на земята. Може да очертаете стъпалото си върху лист хартия или само да отбележите дължината и ширината. Добавете 8-12 мм към дължината на стъпалото си, за да разберете размера си. Готово - това е точния ви размер боси обувки!

Защо трябва да имате аванс в обувката?

8-12 мм е препоръчителният аванс, за да не опират пръстите ви в обувката и да има място за растеж на стъпалото при децата.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас